Gulerods dessert med Daim

FILM ANMELDELSE: Baseret på virkeligheden

hvis i gerne vil se filmen med de overraskelser som jeg fik og hulekede til, så lad VÆR med at se traileren, den afslører halvdelen af filmen og siger faktisk også hvad der sker allersidst i filmen.

Filmen hedder ‘Miracles from heaven‘ og udkom i 2016 så det er en meget ny film som blev afspillede første gang på TV3 play igår aftes.

Miracles from Heaven’ er baseret på den sande historie om familien Beam. Da Christy opdager, at hendes 10-årige datter Anna har en sjælden, uhelbredelig sygdom, begynder hun indædt at lede efter en kur på Annas sygdom. Det bliver en kamp på liv og død med mange omkostninger for familiens sociale liv, mens deres økonomiske situation også er under pres. Man ser også gode stunder, og man får rigtig meget sorg at se og frustrationer fra Christy Beam.

Miracles from Heaven’ har Jennifer Garner i hovedrollen som Christy Beam, det er hende filmen er baseret på. Dramaet indeholder kristne budskaber om tro og belønningen heraf og strejfer, som titlen antyder, miraklet som fænomen. Billedet herunder er familien som Miracles from Heaven er baseret på, og der sker virkelig et mirakel i filmen, som er vildt spændende og noget man bare IKKE vil gå glip af.

Jeg synes filmen fænger en fuldstændig og da jeg hørte den var baseret på virkelige hændelser troede jeg virkelig ikke mine egne øjne med det som sker i selve filmen. Jeg stortudet hele vejen igennem, og den rørte virkelig en helt ind til hjertet og tror kun jeg var 8 – 10 minutter inde i filmen hvor jeg sad med lommetørklæde og tørrede tåre væk fra mine kinder, helt alene.. haha! Det er en film jeg sagtens ville kunne se igen, og man får virkelig ondt af filmen, og når de er glade føler mig også glæde, det er en rutsjebane tur uden lige, men SE DEN, i vil ikke fortryde det. Jeg sad i hvert fald klinet til fjernsynet med tåre i øjnene hele vejen igennem filmen.

Jeg ved man kan købe den til omkring 49 – 59 kroner på Blockbuster, ellers bliver den sendt i morgen D. 23 Juli kl. 00:15 på tv3.